Гарантія

Купуючи товар в інтернет-магазині «iHunt.com.ua» Ви отримуєте не тільки техніку, але і гарантію на 24 місяці, яка підтверджує якість придбаного продукту і відсутність у нього заводських дефектів. Перед відправкою клієнту, ми перевіряємо всі пристрої, проте іноді зустрічаються випадки заводського браку, які проявляються з часом. Щоб убезпечити покупця, наш магазин надає гарантію, відповідну «Закону про захист прав споживачів».

  1. На які товари надається гарантія?

Сертифікат гарантійного обслуговування охоплює всі товари, представлені в інтернет-магазині «iHunt.com.ua». На техніку iHunt термін гарантійних зобов'язань досягає 2 років, Гарантія НЕ поширюється на зарядні блоки, акумуляторні батареї, провідні навушники і гарнітуру, а також інші аксесуари, що входять в комплектацію пристрою.

  1. Куди мені звернутися, щоб отримати допомогу по гарантії?

Для гарантійного обслуговування необхідно звертатися в сервісний центр iHunt за номером телефону +380960697357 - (Дмитро). Перш ніж відправляти девайс, рекомендуємо скопіювати або перемістити важливу інформацію з нього на інший засіб зберігання. У стандартній ситуації ремонт займає не більше 2-3 тижнів, також враховуйте, що пересилання по Україні здійснюється за рахунок клієнта.

  1. В яких обставин в гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено?

Інтернет-магазин «iHunt.com.ua» не приймає до повернення техніку з слідами використання, некоректної експлуатації і механічними ушкодженнями. Пристрій який втратив свій товарний вигляд або має зміни програмному забезпеченні не може бути повернуто. Також, інтернет-магазин «iHunt.com.ua» не розглядає заявки на повернення або обмін, якщо IMEI або серійний номер апарата, були видалені або зазнали змін.

  1. Умови обміну або повернення пристрою.

При дотриманні всіх умов гарантії покупець має право відмовитися від товару і оформити повернення коштів протягом 14 днів з моменту покупки товару.

  1. Яким способом можливо здійснити обмін або повернення?

Якщо з купленим вами пристроєм виникли проблеми, зв'яжіться з фахівцями сервісного центру за телефоном вказаним на зворотній стороні гарантійного талону, та отримайте інструкції для подальших дій.

Потрібна допомога?

Наші соціальні мережі: