Обмін та повернення

  • Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня покупки за умови що:

    - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

    - немає подряпин, потертостей, сколів і слідів використання;

    - програмне забезпечення не піддавалося змінам і є в наявності документи, що підтверджують факт покупки;

    - обмін і повернення проводиться після діагностики, перевірки та висновку сервісного центру.

    - УВАГА! СІМ карти, карти пам'яті, інформацію з пристрою перед відправкою в сервісний центр зберігайте та залишайте у себе - сервісний центр не несе відповідальність за втрати сім карт, карт пам'яті, інформації з вашого пристрою

    Сервісний центр може відмовити в поверненні або обміні смартфону в 14 днів після покупки, якщо:

    - є механічні або інші пошкодження, які виникли в наслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

    - були проведені несанкціоновані зміни програмного забезпечення.

    Повернення, обмін або доставка в сервісний центр здійснюються через компанію "НОВА ПОШТА":

    - всі витрати, пов'язані з доставкою товару в наш сервісний центр, оплачує покупець;

    - обмін або повернення товару протягом 14 днів, оплачує покупець;

    - після отримання ми зв'яжемося з Вами для уточнення причини відправки.

Потрібна допомога?

Наші соціальні мережі: